Ер балаларға

 

1-тоқсан  18-сағат  
Тақырыбы Са

ны

Мер

зімі

Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау
1-2 Жаңа пәтерге паркет салу жұмыстарының технологиясы 2   Жаңа білімді түсінеді, жаңа тақырып туралы мәліметтерді біледі, топта жоба жасайды, қорғайды және бағалайды Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу,ойын Видеожазба тамашалау, БББ кестесі, топтастыру, ой толғаныс Формативті бағалау,

Кері байланыс

3-4 Паркет жұмысына қажет материалдар 2   Өз ойын ашық айтады, тапсырма ны өз бетінше орындайды. Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу,жеке және топтық жұмыс Сергіту сәті, екі жақты күнделік, сөзжұмбақ Смайликтер арқылы бағалау
5-6 Паркет жұмысына қажет материалдар 2   Жасерекшеліктеріне сай тақырыпты меңгеріп,топта талқылайды. Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, демонстрациялау Үлестірмелі парақшалар, екі жақты күнделік, алты қалпақты ойлау жүйесі Геометриялық фигураларды пайдалану
7-8 Паркет жұмысына қажет материалдар 2   Жаңа білімді түсінеді, жаңа тақырып туралы мәліметтерді біледі, топта жоба жасайды, қорғайды және бағалайды Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу,ойын Видеожазба тамашалау, БББ кестесі, топтастыру, ой толғаныс Формативті бағалау,

Кері байланыс

9-10 Паркет жұмыстарының құрал-жабдықтары 2   Өз ойын ашық айтады,тапсырманы өз бетінше орындайды. Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу,жеке және топтық жұмыс Сергіту сәті, екі жақты күнделік, сөзжұмбақ Смайликтер арқылы бағалау
11-12 Паркет жұмыстарының құрал-жабдықтары 2   Жасерекшеліктеріне сай тақырыпты меңгеріп,топта талқылайды. Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, демонстрациялау Үлестірмелі парақшалар, екі жақты күнделік, алты қалпақты ойлау жүйесі Геометриялық фигураларды пайдалану
13-14 Паркет жұмыстарының құрал-жабдықтары 2   Жаңа білімді түсінеді, жаңа тақырып туралы мәліметтерді біледі, топта жоба жасайды, қорғайды және бағалайды Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу,ойын Видеожазба тамашалау, БББ кестесі, топтастыру, ой толғаныс Формативті бағалау,

Кері байланыс

15-16 Паркеттен жасалған едендерді күту және жөндеу 2   Өз ойын ашық айтады, тапсырма ны өз бетінше орындайды. Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, жеке және топтық жұмыс Сергіту сәті, екі жақты күнделік, сөзжұмбақ Смайликтер арқылы бағалау
16-17 Жаңа паркетті төсеу және ламинациялау технологиясы 2   Жасерекшеліктеріне сай тақырыпты меңгеріп, топта талқылайды. Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, демонстрациялау Үлестірмелі парақшалар, екі жақты күнделік, алты қалпақты ойлау жүйесі Геометриялық фигураларды пайдалану

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *